Infekcije urinarnog trakta

  1. Soda bikarbona – na prvi znak infekcije napraviti hladan, pjenušav napitak. Rastvoriti pola kafene kašike bikarbonata u 125 ml vode. Popiti dvije čaše obične vode, a zatim ovo smiješano piće. Bikarbonat čini urin manje kiselim, što smanjuje osjećaj žarenja ili peckanja dok mokrite.
  2. Sok od brusnice – sadrži jedinjenje koje sprječava prijanjanje bakterija za sluzokožu urinarnog trakta.
  3. Čaj od bijelog luka – sadrži supstance koje ubijaju bakterije i koje ga čine idealnim za borbu protiv bacila. Oljuštiti nekoliko češnjeva svježeg luka, dobro izgnječiti, a zatim spustiti u toplu vodu. Ostaviti da se natapaju pet minuta.
  4. Čaj od koprive – kopriva je diuretik, doprinijeće da više mokrite, što će pomoći u ispiranju bakterija iz urinarnog trakta. Piti jednu šolju na dan.
  5. Vitamin C – štiti mokraćnu bešiku od bakterija.
  6. Druga vrsta kontracepcije – ako koristite spermicide ili „kapu“ (dijafragmu), oni mogu doprinijeti urinarnim infekcijama. Dijafragme su, takođe, mehanički iritansi.
  7. Upotrebljavati blage neparfemisane sapune i izbjegavati ulja za kupanje sa mirisom i pjenušava sredstva za kupanje.
  8. Izbjegavajte napitke od agruma, sok od paradajza, kafu i alkohol.
  9. Nosite komotan pamučni donji veš.
  10. Poslije plivanja presvucite se u suvu odjeću.
  11. Redovno mokrite.

Astma

  1. Ginko – ljekovita biljka za liječenje astme. Ometa dejstvo proteina iz krvi koji doprinose spazmu disajnih puteva.
  2. Omega-3 masne kiseline – nalaze se u masnim ribama (tunjevina, losos, skuša) zaustavljaju djelovanje supstanci u organizmu koje uzrokuju zapaljenje u disajnim putevima.
  3. Kurkuma – žuti začin za kuvanje, moćno je antiinflamantorno sredstvo. Umiješati 1 kafenu kašiku praha kurkume u šolju toplog mlijeka i piti do tri puta na dan.
  4. Magnezijum – opušta disajne puteve.
  5. Ostanite mirni – kad se javi napad astme, panika može samo da pogorša simptome. Zatvoriti oči i lagano disati.
  6. Ulje žutog noćurka – bogato esencijalnom masnom kiselinom, zvanom gama-linolenska kiselina, koju organizam transformiše u antiinflamantorne supstance. Uzimati tri puta na dan, uz obroke.
  7. Nemojte pušiti, nemojte boraviti ispred kamina ili peći koja se loži na drva.
  8. Pri hladnom vremenu obmotati šal oko nosa i usta, da bi se hladan vazduh ugrijao prije nego što ga udahnete.
  9. Čuvati se aktivatora astme poput hrane jakih mirisa ili jakih parfema.
  10. Pokušati jesti manje, a češće obroke, izbjegavati hranu prije spavanja.

Umor

  1. Ulje nane – 2 kapi na parče tkanine ili papirnu maramicu, prisloniti uz nos i duboko disati.
  2. Dotok krvi u mozak – lezite na leđa i jastucima poduprite stopala do iznad nivoa glave.
  3. Sadržajan doručak
  4. Smanjiti unos masnih namirnica
  5. Neoljušten krompir – oprati, isjeći na kriške i ostaviti tokom noći na se natapaju u vodi. Ujutro popiti tečnost koja je puna kalijuma, koji prenosi nervne impulse i čini da se mišići pokreću.
  6. Ženšen – drevni lijek za osjećaj slomljenosti
  7. Magnezijum (svježe voće i povrće) – provodi proteine, masti i ugljene hidrate u izvore energije. Blagi nedostatak magnezijuma može biti uzrok umora kod nekih ljudi.
  8. Ginko – poboljšava dotok krvi do mozga, što može doprinijeti da se osjećate budnim i manje umornim.
  9. Koenzim Q10 – nalazi se u koštunjavom voću i uljima.
  10. Voda – tokom dana, najmanje 8 čaša.
  11. Smanjiti unos pića s kofeinom – kofein u kafi i nekim kola pićima može pružiti kratkotrajnu eksploziju energije, ali poslije toga obično slijedi „skrhanost“.
  12. Ograničiti unos alkohola – djeluje inhibirajuće na centralni nervni sistem i smanjuje nivo šećera u krvi.
  13. Upražnjavati aerobne vježbe, jogu i tai či
  14. Neka drijemanje bude kratkotrajno – ukoliko tokom dana drijemate duže od pola sata, organizam će tražiti još i osjećaćete se grogi kad se probudite.

Kamen u bubregu

  1. Isperite ga – da biste isprali kamen i doveli ga do bešike, pijte najmanje tri litra vode na dan. Ako unosite dovoljno vode, da se odradi ovaj posao, urin bi trebalo da bude bistar, bez ikakvog traga žute boje.
  2. Čaj od maslačka – jak diuretik, stimuliše cirkulaciju krvi kroz bubrege, povećava izlučivanje urina i pomaže da se kamen ispere.
  3. Šetanje – kad imate kamen u bubregu, i najmanji pokret najčešće je bolan. Ako možete podnijeti da prošetate, to može osloboditi kamen. Uprkos neprijatnosti, možda će kamen proći brže, ako ostanete u pokretu.
  4. Magnezijum – sprječava nastajanje svih vrsta kamena u bubregu.
  5. Stručnjaci vjeruju da je najbolje što možete učiniti da biste preduprijedili nastajanje kamena u bubregu isto ono što radite da bi on brže napustio organizam – pijenje dovoljne količine tečnosti.
  6. Sok od brusnice, sok od pomorandže i limunada podići će nivo citrata u urinu, pomažući da se spriječi nastajanje novog kalcijumovog kamenja.

Nesanica

  1. Toplo mlijeko – šolja mlijeka sa kašikom meda, može i malo cimeta.
  2. Izbjegavati obimne obroke pred spavanje – potrebno je 3 do 4 sata da se hrana svari
  3. Valerijana – sama biljka ima neprijatan miris, pa izbjegavati da se od nje pravi čaj. Umjesto toga jednu kašiku tinkture valerijane ili 2 kapsule korijena valerijane uzeti jedan sat prije spavanja.
  4. Ulje lavande – prije spavanja utapkati malo na slijepoočnice i čelo, a umjesto toga, može se i blizu jastuka staviti kesica sa lavandom.
  5. Topla, mirišljava kupka prije spavanja.
  6. Izbjegavati vježbanje prije odlaska u krevet – ono je previše stimulativno. Izuzetak je joga.
  7. Izbjegavati napitke sa kofeinom – iako ljudi imaju različite nivoe osjetljivosti na kofein, njegovi stimulišući efekti mogu dugo trajati.
  8. Izbjegavati pušenje prije spavanja – nikotin stimuliše nervni sistem.
  9. Smanjiti centralno grijanje – većina ljudi bolje spava kada je vazduh oko njih prohladan.
  10. Zaposliti mozak ponavljanjem koje ga umrtvljuje. Brojanje ovaca zvuči kao bapska priča, ali cijela stvar je u tome da bilo koja ponavljajuća aktivnost uspavljuje.

Bol u grlu

  1. Ispirati grlo – slana voda djeluje kao blagi antiseptik i izvlači vodu iz sluzokože u grlu, što pomaže u otklanjanju šlajma. Pola kafene kašike soli rastvoriti u čaši vode (što toplije). Ponavljati svakog sata. Umjesto soli možete rastvoriti i sodu bikarbonu, to će umiriti zapaljenje.
  2. Med – ima antibakterijska svojstva. Dodati 2 ili 3 kafene kašike u šolju vruće vode ili čaja. Takođe, vruć sok od limuna sa medom može ublažiti bol. Pomiješati sok od pola limuna sa vrućom vodom i dodati dvije kafene kašike meda.
  3. Očajnica – smanjuje oticanje upaljenog tkiva grla, razrjeđuje sluz.
  4. Brijest – potopiti kafenu kašiku unutrašnje kore u 2 šolje ključale vode.
  5. Korijen bijelog sljeza – sadrži biljnu sluz koja oblaže grlo. Piti 3 do 5 šolja čaja na dan.
  6. Vitamin C – jača imuni sistem i sprječava infekciju
  7. Bijeli luk – u obliku kapsula, uzimati sa hranom. Izabrati enterično obložene kapsule, one su lakše za varenje.
  8. Pastile cinka – na svaka tri do četiri sata, ali nikada duže od pet dana.
  9. U vrijeme sezone prehlada i gripa često prati ruke, ostaviti pušenje, ojačati imuni sistem.

Bronhitis

  1. Udišite paru – to možete uraditi tuširanjem vrućom vodom ili sipati vruću vodu koja isparava u posudu i nagnuti se preko nje, prekrivajući peškirom glavom. Udisanje pare pomoći će da omekša sekret u vašim plućima.
  2. Čaj od majčine dušice – pomaže kod akutnog napada bronhitisa. u čaj dodati meda po ukusu, piti tri ili četiri šolje dnevno.
  3. Čaj od bokvice – koristiti na isti način kao i majčinu dušicu.
  4. Ljuta hrana – konzumiranje ljute hrane razrjeđuje sluz u plućima, pomaže da produktinije kašljete.
  5. Pijte dosta vode – da biste razrijedili sluz, popijte najmanje 8 čaša na dan.
  6. Izbjegavajte alkohol – alkoholna pića i ona sa kofeinom, izazivaju dehidrataciju organizma i otežavaju izbacivanje sluzi.
  7. Ne pušite – da biste preduprijedili hronični bronhitis.
  8. Perite ruke – da biste smanjili rizik od dobijanja virusnog bronhitisa.